فروش آنلاین فایل » پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)توپ فایل

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

  • مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژی ها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانال های ارتباطی
  • مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
  • مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی جامع کسب و کار بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد.
  • ایجاد، حفظ و توسعه روابط نزدیک و صمیمی با مشتریان سودآور از طریق استفاده مناسب از فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

» فهرست مطالب:

  • تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
  • تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
  • مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
  • اصول مدیریت ارتباط با مشتری
  • انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری
  • معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
  • مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM
  • تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری
  • فرآیند مهم در تامین رضایت مشتری
  • انواع رضایت مشتری
  • رضایت اطلاعاتی
  • رضایت عملکردی
  • رضایت از ویژگی های محصول
  • رضایت شخصی
  • رضایت و یا عدم رضایت مشتری
  • مزایای رضایت مشتری
  • موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
  • شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
  • نتیجه گیری
بازدید : - بار دسته بندی : مدیریت و اقتصاد تاريخ : 21 دسامبر 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


بت اسپات