فروش آنلاین فایل » طرح کشت و تولید گل همیشه بهارتوپ فایل

طرح کشت و تولید گل همیشه بهار

طرح کشت و تولید گل همیشه بهار
طرح کشت و تولید گل همیشه بهار

گل همیشه بهار؛ سالیانی به عنوان گیاهی زینتی کشت می شد تا اینکه خواص دارویی آن شناخته شد و به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده قرار گرفت. اسم این گیاه از نام لاتین Calendus، عنوان اولین روز هر ماه، به دلیل دوره طولانی گل دهی گرفته شده است. به این دلیل که گل های این گیاه خورشید را تعقیب می کنند، لذا نشانه ای از خورشید به حساب می آید. این گیاه در کشورهای آلمان، استرالیا، چک، اتریش، سوئیس، مجارستان و اخیراً در مصر و سوریه به عنوان گیاهی دارویی کشت می شود. همچنین در کشورهای مدیترانه ای مانند بالکان، شرق اروپا، شمال آمریکا و مقدار کمی در آلمان کشت می شود. کشورهای صادر کننده شامل مصر، لهستان و مجارستان هستند. اما کشورهای اصلی عرضه کننده شامل اسپانیا، پرتقال، الجزائر، تونس، یوگسلاوی، مجارستان، بلغارستان، سوریه و مصر می باشد.
گل های بدون کاسبرگ همیشه بهار، در برخی از فارماکوپه ها به عنوان دارو معرفی شده اند و برای مداوای بیماری های معده ای و روده ای استفاده می شوند. این گیاه در باغ های اروپا از قرن دوازدهم کاشته می شده است. از بوی تند همیشه بهار به عنوان یک آفت کش مؤثر استفاده می شده و این گیاه در میان گیاهان دیگر برای دفع حشرات به کار برده می شده است.

 

» فهرست مطالب:

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • رده بندی و مشخصات گیاه شناسی
    • مواد مؤثره
  • شرح شغل
  • موارد استفاده و کاربرد همیشه بهار در زمینه اقتصادی و تجاری
    • استفاده دارویی
      • اثرات آلرژی زا و تأثیرات جانبی
    • استفاده خوراکی
    • استفاده های دیگر
  • خاستگاه و پراکنش گل همیشه بهار
    • نیازهای اکولوژیکی
      • آثار عوامل خاکی بر گل همیشه بهار
      • نیازهای غذایی و توصیه های کودی
      • اثر نیتروژن
  • تاریخ و فواصل کاشت
    • تناوب کاشت
    • روش کاشت
    • مراقبت و نگهداری
  • بیماری های گل همیشه بهار
    • آفات
  • برداشت محصول
  • اهداف اصلاحی و انتخاب واریته
    • تأثیر ارقام مختلف
  • زمان برداشت محصول
  • ارزش و اهمیت اقتصادی گیاهان دارویی
  • بازاریابی
    • ویژگی های بازاریابی محصولات گیاهان دارویی
    • سازمان بازاریابی
    • خلاصه
    • بررسی رقبا
      • تجزیه و تحلیل
    • تجزیه و تحلیل رقبا و خط مشی های بازاریابی رقابتی
    • نتیجه گیری
    • محیط رقابتی
      • لیست رقبا
    • برنامه زمانبندی
    • تحلیل اقتصادی
  • مدیریت مالی
    • هزینه های جاری
    • درآمد ها (دریافتی ها)
    • ارزش کنونی (Present Value)
    • توجیه اقتصادی برای دوره پنج ساله
    • محاسبه بهره وام سالیانه
    •  گردش نقدی سرمایه گذاری
  • پیشنهادها
  • منابع
بازدید : - بار دسته بندی : کسب و کار کشاورزی تاريخ : 2 مارس 2019 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


بت اسپات