پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:
- مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژی ها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانال های ارتباطی
- مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
- مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی جامع کسب و کار بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد.
- ایجاد، حفظ و توسعه روابط نزدیک و صمیمی با مشتریان سودآور از طریق استفاده مناسب از فناوری اطلاعات و ارتباطات
» فهرست مطالب:
- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
- اصول مدیریت ارتباط با مشتری
- انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری
- معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
- مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM
- تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری
- فرآیند مهم در تامین رضایت مشتری
- انواع رضایت مشتری
- رضایت اطلاعاتی
- رضایت عملکردی
- رضایت از ویژگی های محصول
- رضایت شخصی
- رضایت و یا عدم رضایت مشتری
- مزایای رضایت مشتری
- موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
- شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
- نتیجه گیری