فروش آنلاین فایل » طرح درس چند ضلعی ها و مجموع زوایای آن | ریاضی پنجم دبستانتوپ فایل

طرح درس چند ضلعی ها و مجموع زوایای آن | ریاضی پنجم دبستان

طرح درس چند ضلعی ها و مجموع زوایای آن | ریاضی پنجم دبستان
طرح درس چند ضلعی ها و مجموع زوایای آن | ریاضی پنجم دبستان

طرح درس یا سناریوی آموزشی بر لزوم استفاده از سازمان‌دهی در امر یاددهی و یادگیری تأکید دارد. همچنین طرح درس به شکل امروزی آن توسط روانشناسان برجسته حوزه آموزش و پرورش شکل گرفته است. نظریات آنان تا به امروز نیز مدنظر برنامه‌ریزان و هدف‌گذاران آموزشی و دست‌اندرکاران آنان در سطح جهان قرار می‌گیرد. در کشور ما نیز موضوع تنظیم طرحی درس حدوداً به دهه‌های اخیر بازمی‌گردد. در واقع، نظام آموزشی کشور لزوم استفاده از این طرح را به عنوان ابزاری کارآمد در زمینه تکنولوژی آموزشی و برای افزایش کیفیت آن مورد توجه قرار داد.

طرح درس نوعی برنامه یا چهارچوب نوشته شده توسط معلم برای اجرای فعالیت های آموزشی در کلاس درس می باشد. در نگارش طرح درس می بایست به ساعت شروع و پایان تدریس، مدت زمان انجام فعالیت های کلاسی، حضور و غیاب دانش آموزان و مهم تر از همه اهداف یادگیری هر جلسه اشاره شود.

 

اهداف جزئی

  • خصوصیات چهارضلعی ها را بیان می کند
  • مجموع زوایای چند ضلعی ها را پیدا می کند
  • خاصیت نصف کردن قطرهای متوازی الاضلاع را درک می کند
  • خاصیت نیمساز بودن قطرها را در لوزی درک می کند
  • با کمک خاصیت های چهارضلعی ها ضلع ها و زاویه های مورد نظر را پیدا می کند
بازدید : - بار دسته بندی : ابتدایی-متوسطه تاريخ : 1 ژانویه 1970 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


بت اسپات