پاورپوینت روانشناسی کار

پاورپوینت روانشناسی کار

پاورپوینت روانشناسی کار
پاورپوینت روانشناسی کار

شاید تعجب کنید اگر بشنوید شغل ما هم تأثیر مستقیمی روی روحیه و بهداشت روانی ما دارد، بنابراین توجه به این موضوع می‌تواند حیاتی باشد. اصولاً در اختلال افسردگی، عوامل بیولوژیک خاصی در بدن تغییر می‌کند که ممکن است این تغییر، چندان ربطی هم به عوامل محیطی نداشته باشد.همچنین عامل وراثت هم می‌تواند در میزان بروز این اختلال مؤثر باشد، اما به هر حال، نقش مسائل پیرامونی را، چه در محیط کار و چه در منزل، نمی‌توان نادیده گرفت.

محققان آمریکایی در یک مطالعه ملی که توسط بنیاد بیماری‌های روانی و سوءاستفاده مواد،  حمایت مالی شده، رابطه افسردگی را در مشاغل مختلف بررسی کرده‌اند و توانسته‌اند فهرستی از مشاغل افسرده‌کننده را تهیه کنند.به گزارش رویترز، در صدر این فهرست، پرستار بچه‌ها و نظافت‌چی‌های منازل قرار دارند.به گفته مجریان این طرح، مشخص شده که حدود ۸/۱۰درصد از این مشاغل و چیزی در همین حدود از پیشخدمت‌های رستوران‌ها، به افسردگی مبتلا هستند.

امروزه با پیشرفت ابزارهای آموزشی ، آموزش دروس برای دانش آموزان و دانش پژوهان بسیار ساده شده است.
دیگر لازم نیست مقدار زیادی کتاب و جزوه تهیه کنید و وقت خود را تلف کنید.
نرم افزار پاورپوینت (POWERPOINT) از سری نرم افزارهای مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت ، نرم افزاری قوی برای تهیه اسلاید آموزشی از مطالب درسی و … میباشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
استفاده از نرم افزار پاورپوینت (POWERPOINT) امر یادگیری را بواسطه استفاده همزمان از نوشته ، صوت و تصویر و نمودار و … تسهیل بخشیده و درصد یادگیری را افزایش میدهد.

توضیحات بیشتر + دریافت
اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0