سوالات آزمون کارشناسی ارشد عمران سال ۹۷ (کد B)

سوالات آزمون کارشناسی ارشد عمران سال ۹۷ (کد B)

سوالات آزمون کارشناسی ارشد عمران سال 97 (کد B)
سوالات آزمون کارشناسی ارشد عمران سال ۹۷ (کد B)

رشته مهندسی عمران یکی از رشته های پرطرفدار محسوب می شود که همه ساله افراد زیادی این رشته را انتخاب می کنند و در آن مشغول به تحصیل می شوند.

افرادی که در رشته عمران تحصیل می کنند برای اهدافی مانند پل سازی، ساختمان سازی، راه سازی و دیگر عملیات های عمرانی و ساخت و ساز می توانند فعالیت کنند.

امروزه تمام نقاط و قسمت های یک شهر نیاز به فعالیت های عمرانی دارد و رشته عمران به یکی از اساسی ترین نیازهای انسان شناخته می شود که وظیفه کنترل عملیات ساخت و ساز بناهای مختلف را بر عهده دارد.

رشته عمران علاوه بر تأثیر مستقیم به صورت غیر مستقیم نیز به فعالیت های مختلفی مانند صنعت و کشاورزی نیز تأثیر گذار است.

امروزه علاوه بر رشد صنعت و فعالیت های اقتصادی توجه به ساخت و ساز بناهای مختلف نیز یکی از اصلی ترین نماهای پیشرفت یک جامعه محسوب می شود.

فعالیت های عمرانی نظیر ساخت راه آهن، فرودگاه، جاده، واحدهای خدماتی، سد، توسعه شبکه فاضلاب و شبکه های آب رسانی امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بخش زیادی از فعالیت های اقتصادی و تولیدی کشور نیاز به توسعه اساسی این زیرساخت ها دارد.

به علت تشابه ۳۰ تا ۴۰ درصدی سوالات کنکور کارشناسی ارشد هر سال نسبت به سالهای گذشته، مطالعه نمونه سوالات سالهای گذشته می تواند راهکاری مفید جهت افزایش اطلاعات ، مرور دانسته ها و آشنایی با نحوه سوالات باشد.
لذا جهت موفقیت بیشتر در کنکور کارشناسی ارشد پیشنهاد می شود حتی اگر چند روز به زمان کنکور باقی مانده، حتما نمونه سوالات سالهای قبل را مطالعه نمائید.

توضیحات بیشتر + دریافت
اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0